ستاد گرامیداشت ۹ دی
مردم  در سال 88 با آمدن خود جوش به خیابان ها حمایت خود را از ولایت اعلام کردند
کد خبر: ۵۴۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 24 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد از لنده ؛ حجت الاسلام "الهی نیا" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان لنده گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت بوده که این مناسبت مهم را به همه مردم شهرستان تبریک عرض می کنم.

حجه الاسلام الهی نیا گفت : مردم  در سال 88 با آمدن خودجوش به خیابان ها حمایت خود را از ولایت اعلام کردند و امسال با شکوه تر از سال های گذشته در این عرصه هم گام با سایر هموطنان در سراسر کشور شرکت کرده و بار دیگر با ولایت و رهبری بیعت می کنند و همواره تا آخرین نفس برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش های انقلاب آماده جانفشانی هستند.

این مسؤول فرهنگی اضافه کرد: برنامه های گرامی داشت 9 دی با تشکیل ستاد آغاز شده و هماهنگی های انجام شده و جا دارد از همه کسانی که برای برگزاری این روز بزرگ قدمی برمیدارند تشکر کرد.
الهی نیا تصریح کرد: تمهیدات لازم در سراسر استان برای برپایی گرامی داشت یوم الله 9 دی اندیشیده شده است و شهرستان ما نیز امروز با همراهی و همکاری همه نهاد های اداری ستاد برگزاری این روز بزرگ را تشکیل داده است که جایی تقدیر از مسولین نهادهای دولتی وجود دارد

برنامه ریزی ستاد گرامیداشت ۹ دی و روز بصیرت در لنده 

امام جمعه لنده نیز در نشست شورای هماهنگی برنامه ریزی ۹ دی به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آغاز شکل‌گیری انقلاب تا به امروز اشاره و ادامه داد: آنچه این انقلاب را از حوادث و توطئه‌های مختلف محافظت کرده، رهبری حکیمانه امام، تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ولایتمدار ایران اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل به کینه‌توزی دشمنان و توطئه‌های آنان اشاره و گفت: طی سالیان متمادی دشمنان داخلی و خارجی به بهانه‌های مختلف توطئه‌های مختلفی را علیه این مملکت به راه‌انداخته و سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشته‌اند که یکی از خطرناکترین این دسیسه ها روز ۹ دی ۸۸ بود که با تدابیر هوشمندانه رهبری عزیز و بصیرت ملت خنثی گردید .
وی افزود: توطئه رؤیای فتنه 88 هیچگاه از اذهان این ملت فراموش نخواهد شد چراکه  احساسات دینی، ملی و مذهبی ملت ایران دستخوش توهین و بی حرمتی قرار گرفته بود.

امام جمعه لنده یادآور شد: با گذشت سالها از فتنه 88 هنوز برخی خواص بی‌بصیرت نمی‌خواهند بپذیرند که دشمنان از لحظه‌ای غفلت برای براندازی نظام استفاده خواهد کرد و باید به آنها گفت أَینَ تَذهَبُونَ؟

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل با اشاره به لزوم توجه به وصایای شهدا و عمل به آن گفت: نهم دی‌ یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران و لبیک به موقع این ملت به «این عمار» رهبری بوده که خواص بصیر و هوشیار را از خواص بی‌بصیر جدا کرده است.
گزارش"مجید مرادی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار